個畢業旅行過得好快呀

雖然果度好凍,但係我唔想走呀

同d同學一齊玩好開心呀

我地去左好多地方玩同影左好多相

仲係酒店去左焗桑拿呀我地

有d後悔之前無日日寫低做左d咩同去左邊度玩

不過又係ge,掛住玩都唔得閒寫啦

畢業旅行 畢業旅行 畢業旅行 畢業旅行 畢業旅行畢業旅行
畢業旅行  

唉,個畢業旅行過得咁快

已經變左回憶啦佢

返到黎又要考試啦

唔想考試呀~~

我掛住個畢業旅行呀,但係我唔要去多次

比返果個畢業旅行我呀,我要返返去去果日~

 

我地要考好d個試呀,千祈唔好去多次畢業旅行呀~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    christywong 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()