其實係昨日已經病左了,但係今日都仲要食藥…

去完北京旅行好似好多人都病左

有d人果陣就感冒,但係好多都返到黎先病囉,即係好似我咁樣

我昨天去睇完醫生,佢比左兩日藥我食

我食埋聽朝果次先食晒d藥架

不過我而家已經好返啦^^

大家記得要保重身體喎

因為去旅行之前要保住個body去

返到黎之後要保住個body考試呀~

 

今日我都幾開心架

個病好返

食左藥下午訓左個好覺

夜晚又好搞笑

煮煮下飯無煤氣喎

夜晚又無人送煤氣,但係d飯又煮到一半

跟住好好笑

我屋企人拎左個打邊爐個爐出黎係廳煮埋剩返果一半囉

睇住佢咁做真係好搞笑

arrow
arrow
    全站熱搜

    christywong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()